Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

Συνέντευξη#7 oldwine

1.Γειά σου! Θα ήθελες να μας πεις μερικά πράγματα για εσένα;
Ναι...με λένε Νάσια μένω στην Θεσσαλονίκη και είμαι 15χρονών.Επείσης πάω κολύμβηση και θα ξεκινήσω ενόργανη από του χρόνου.Τα χομπυ μου είναι να παίζω stardoll,να τραγουδάω,να χορεύω,και να μιλάω με τις φίλες μου.



2.Τι level είσαι; Και πότε ξεκίνησες να παίζεις stardoll;
Είμαι 60 επίπεδο και ξεκίνησα στις 31/07/2013



3.Το stardoll σε έχει βοηθίσει στην πραγματική ζωή με το να διαλέγεις πιο εύκολα ρούχα;

Με έχει βοηθήσει αρκετά!!


4.Ποιοί είναι οι κολλητοί σου στο stardoll;
Έχω αρκετούς αλλά οι σημαντικότεροι είναι αυτοί:Ρίνα,Δήμητρα(2),Μαριλένα,Κατερίνα,Σία,Ντίνα,Εύα


5.Ποιά είναι η αγαπημένη σου μάρκα ρούχων στο stardoll και γιατί;
 Είναι τα Callie's Picks γιατί έχουν πολλά σπάνια ρούχα και όσοι ξέρετε λατρεύω τα σπάνια♥


6.Ποιά είναι η αγαπημένη σου σχεδιάστρια μαλλιών;
Έχω αρκετές(να φανταστείτε έχω προσ9έσει στα αγαπημένα πάνω από 100) αλλά η πιο αγαπημένη μου είναι η gizeemms2 γιατί φτιάχνει μια απ΄τις αγαπημένες μου περούκες


7.Πως νιώθεις που αρχήζουν τα σχολεία και δεν θα μπορείς να μπένεις συνέχεια stardoll λόγο των μαθημάτων;
Εμμ...κά9ε χρόνο απελπίζομαι αρκετά όταν το σκέφτομαι ....δυσκολεύουν οι τάξεις δυστηχώς υπάρχει πι9ανότητα τις μέρες που δεν προλαβαίνω να μπένω 2 το ξυμέρωμα κι αν... (έχω κολλήσει με το stardoll για αυτό μην παραξενεύεστε)

8.Τι πιστεύεις για το stardoll;
Η αλήθεια είναι ότι μέσα μου πιστεύω ότι είναι ένα παιχνίδι που έχει φτιαχτεί για εμένα,περνάω πολύ καλά σε αυτό το παιχνίδι αλλά παρατήρησα ότι χωρίς παρέα δεν έχει αξία όταν πρωτοξεκίνησα έλεγα ''είναι μοναχικό παιχνίδι άραγε;''Συγά συγά ξεκίνησα να κάνω φίλες και από τότε αποδείχθηκε η αξία του τέλος πάντων αν εξερέσει κανείς κάτι προβλήμματα που έχουν συμβεί με ένα μέλος του stardoll(δεν θα σας πω όνομα γιατί δεν μου αρέσεινα αναφέρω ονόματα σε τέτιες περιπτώσεις)και παραλίγο να αφήσω το stardoll για αυτό περνάω πολύ καλά στην παρέα του stardoll.ΥΓ:Προσπα9ώ να είμαι απόμακρη με φεικ ντολλ,χακερ,σκαμερ,μικρά λεβελ για λόγους ασφαλείας


9.Πιστεύω πως τελειώσαμε...Έχεις εσύ να προσθέσεις κάτι στους αναγνώστες μας;
Ναι,να προσέχουν γιατί δεν είναι και τελείως ασφαλές παιχνίδι,να διασκεδάζουν και εύχομαι να πραγματοποιήσουν τα όνειρα τους στο stardoll!


Σε ευχαριστούμε Νάσια!





Ορίστε και μία φωτογραφία της Νάσιας!
 






 Φιλάκια,
Μαρίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου