Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015

Κλείνω, ανοίγω, kid-safe, όχι kid-safe, το δίνω, το πέρνω πίσω....!!

Γειά σας! Λοιπόν δεν ξέρω τι γίνετε αλλά μάλλον έχετε βάλει σκοπό να με τρελάνετε!Σίγουρα, 9α αναρωτιέστε τι ενωώ με όλα αυτά....Ενωώ ότι μία κλείνετε τα stardoll σας, μια τα ξανα-ανοίγετε, μία τα δίνετε, μία τα πέρνετε πίσω, μία βαζετε kid-safe μία το βγάζετε, μία το ένα, μία το άλλο....Ξέρετε τι; Δεν αντέχω άλλο! Η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου....Εγώ ένα 9α σας πω.........
«Όλα αυτά ξέρετε γιατί τα κάνετε; Εε, λοιπόν 9α σας πω αν δν ξέρετε....Το κάνετε για τους ΑΛΛΟΥΣ και αυτό είναι που μμ την σπάει στα νεύρα, τι σας ενδιαφέρει τι κάνουν οι άλλοι; Σας ενόχλησαν; Τσακω9ήκατε; -->Φραγη και τελείωσε το 9έμα, τόσο απλά! Εγώ έχω τσακω9εί, έχω κρι9εί άσχημα από άλλους κ.τ.λ. έχω κλέισει ποτέ το stardoll μμ; Μίπος έχω βάλει kid-safe; Μίπος το έδωσα σε άλλον; Ο-Χ-Ι, γιατί δεν με ενδιαφέρει αν στου άλλους ας πούμε δν του αρέσει το style μμ, έτσι είναι το δικό ΜΜ style και αν του αρέσει!! Επίσης, παρατήρισα ότι:
Α.τσαντίζεστε πολύ εύκολα!
Β.δεν κοιτάτε κα9όλου τον εαυτό σας!
και το κυριώτερο λά9ος...Σας ενδιαφέρει η γνώμη των άλλων!
Εγώ όχι μόνο στο stardoll αλλά και real life είμαι αυτή που είμαι, δεν με ενδιαφέρει τι πιστεύει ο άλλος για εμένα, το 9έμα είναι να μμ αρέσει το πως είμαι και να μην προσπα9ώ να μοιάσω σε άλλους που είναι "καλήτεροι" από εμένα(δεν είμαι ψώνιο[άλλο τι νομόζετε εσείς για 'μενα] αλλά για εμένα καλήτερος είναι αυτός που πιστεύει στον εαυτό του, και κάπου διάβασα «Αυτοπεπή9ιση είναι να ξέρεις ότι είσαι ο καλήτερος, αλλά να το κρατάς για τον εαυτό σου, ενώ αν λες συνέχεια "Είμαι ο καλήτερος" δεν έχει αξία....Αξία έχει να σου το λένε οι άλλοι!» 
Λοιπόν, το ξέρω ότι σας κούρασα αλλά δν άντεχα....ή9ελα να το μά9ετε κι εσείς....
ΕΠΙΣΗΣ: ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ! ΟΣΟΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ!!»


Τα λέμε,
Μαρίνα;D

2 σχόλια:

  1. Εσυ και τα Σοφα σου λογια :3 χδδ (Great and interesting post,I wanna more...so..don't stop writing again!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή